miercuri, 23 decembrie 2009

Noi in anul 2000


"Si spun ca .. A trecut mult timp...Va trece inca pe atat presimt.......Si la`s ca trece... " doar cateva cuvinte de la Guess Who.. din melodia "Noi in anul 2000" ..
E ciudata dorinta fiecarui adolescent sa isi doreasca sa fie mai mare... ei nu inteleg deloc acest fenomen.. MATURIZAREA... din pacate nici eu nu am inteles-o si poate nici acum nu stiu ce inseamna cu adevarat, insa dupa o vreme incepi sa iti doresti sa fi in trecut ..sa fi luat altfel deciziile care in prezent te influenteaza..
Acum asta e, bune si rele sunt ale mele...sau ..ale noastre..depinde de fiecare ... indiferent de cum ne calauzim pasii in viata trebuie sa ajungem la un moment [prezent] in care sa fim mandrii de ce a fost...sa ne bucuram de tot ce sa petrecut in viata ta pana acum 5 minute:))
Pe vremea cand imi doream sa fiu mai "mare" eram un copil inconstient care ma bucuram de orice moment si chiar aveam aproape tot ce mi`am dorit...si ca un "matur" inconstient ..am pierdut mare parte din ele..  dar nu`i nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

To say "I Love You" learn first to say "I"

To say "I Love You" learn first to say "I"