joi, 24 decembrie 2009

Man made the.... all :))

Cu toate ca nu sa schimbat nimic... am o stare de fericire nemaivazuta:)) de unde? habar nu am :)) sau poate am dar..... nah, ramane pentru mine...dar pana una alta, hai sa va spun o poveste despre bãrbati


Barbatul a creat automobilul sa ne duca peste tot in lume, a creat trenul sa putem transporta marfurile grele, a creat lumina  electrica sa ne scoata din intuneric, barbatul a creat multe:)) saracul... hai sa ne gandim ce a mai creat :-? pai ...a creat glontul ? pentru a fi mai "barbat" in razboaie :))... bine ..si Noe a facut o corabie sa trieze "barbatii" probabil eh dar toate astea...prea putin sa se fi implinit ceva fara a primii afectiunea si iubirea unei femei.... asadar....nu vrem sa stim ce a facut barbatul :))))

2 comentarii:

selene spunea...

Cel mai mult imi place ultima parte.. si nu pentru ca sunt fata si ma pune in avantaj..
Dar pentru a realiza ceva trebuie sa ai un sprijin din partea celor apropiati .. fie el unul pozitiv de sustinere..fie unul negativ care ii determina pe barbati si faca exact pe dos, ogoliul masculin fiind unul din "vinovati".
Imi place cum scrii;;) Spor in continuare!:*

Mihai spunea...

Dupa ce am ajuns la concluzia ca toate femeile sunt complicate...discutant cu un tip, am deslusit probmela:)) ideea ea ca femeile nu sunt complicate deloc...sunt chiar foarte simple ... Barbatii le complica:)) Asadar...cantitatiile cele mai mari de "orgiliu" se gansesc in specia feminina.. Pe mai departe..trageti voi concliziile .........

Trimiteți un comentariu

To say "I Love You" learn first to say "I"

To say "I Love You" learn first to say "I"