vineri, 25 decembrie 2009

Ajun de Craciun....

Desii nu sunt un mare fan al unor sarbatori...azi am avut parte de un ajun destul de interesant.. :)) cand spun interesant ...ma mir si eu.. A inceput pe la ora 12:00 :)) cand m`am trezit... desigur..problemele nu au ezitat sa isi faca simtita prezenta.. pana pe la 16:00 le`am rezolvat si am reusit sa o ajut pe mama la impodobit bradul:)) 5 minute:)))) apoi am plecat la mine acasa...in speranta ca ma pregatesc sa ies cu prietenii la colindat..
Dupa ce mi`am facut siesta acasa... [curatenie, spalat haine si aranjatul meu:))) (va vine sa credeti.. am petrecut ore intregi facand astea).. ] am decis intr-un final sa stau acasa si sa ma las colindat:))


In jurul orei 21:00 am fost asaltat de primul grup de colindatori.... .erau 4 copilasi asa draguti..si parca totul era perfect....doar ca ..nu am inteles nimic din colinda... :)) oricum am apreciat gestul... si i`am platit:)) . Nici 15 minute mai tarziu soneria.... activa iar :))) incepe a ma stresa...si ce sa va povestesc ..al doilea grup de colindatori format din ..o fetitza:)) care mi`a incantat auzul..cu vocea ei placuta....desigur ..pe ea am platito dublu... :)) spre rusinea mea ca nu eram pregatit de colindatori...Apoi am decis sa organizez impreuna cu mine o plimbare pana in centru si o vizita mamei...sa nu cumva sa o las singura de Craciun si am venit sa o colind...

Acestea fiind spuse.. pot spune ca sunt mandru ca am sa petrec acasa impreuna cu mama... si nu am mers cu prietenii.. Oricum colindatori ca`n filme ...mai rar asa ca ne multumim cu ce primim...dar sa fiu sincer.. e cea mai placuta senzatie sa fi colindat de copilasi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

To say "I Love You" learn first to say "I"

To say "I Love You" learn first to say "I"