vineri, 22 ianuarie 2010

Replicile lu` Sârbu

Am trait so aud si pe asta...

E foarte placut sa stai zilnic la locul de munca si sa ai niste colegi care te amuza ...chiar daca nu e tocmai locul de munca ideal.. colegii fac totul..

Am reusit in ultimele zile sa notez cateva din replicile unui agent de paza de aici...si ma gandeam sa le imparaşesc cu voi..

Le`am botezat "Replicile lu` Sarbu" asa il cheama pe agent..si le adreseaza colegei lui de breaslă.

"Daca te gandesti prea mult la ea[zice el] visezi urat noaptea si te scoli cu 3 picioare"

"Olteanc`o e plin ardealu` de astia ca tine, ca trestia de pe lacu` din Dezmir"

"Trestia are niste radacini infipte la 2 metri adancime... Iti dai seama, astia, [oltenii] la cat se infig"

"Doamna[zice Sarbu]. Am terminat 2 facultati ca sa ajung portar"

"Acolo`n Dezmir, zilnic urca avioane in văzduh...Alea is avioane cu aripi duble"

"Auzi! Ana, Receptie![cica asta spunea agenta la telefon]...Sarbu: Nu asa mai femeie.. zi Ana, Deceptie!"



Imi cer scuze tuturor care ar putea sa se simta jigniti de aceste replici dar mi se pareau prea amuzante sa nu le impart cu voi...

Daca auziti si voi astfel de replici...nu ezitati sa le postatii la comentarii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

To say "I Love You" learn first to say "I"

To say "I Love You" learn first to say "I"